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Adapting to a New Normal : The Influence of KNPS (Korea Net Promoter Score) of KMAC on Financial Performance in Korea Across Pre- and Post-COVID-19 Eras 한의학(K-medicine) 의료 서비스의 경쟁력 강화를 위한 탐색적 연구Exploratory Research to Strengthen the Competitiveness of K-Medicine Medical Services AI 챗봇 특성이 인지된 혜택과 지속이용의도에 미치는 영향: 한·중 비교Effects of AI Chatbot Characteristics on Perceived Benefits and Continuous Use Intention: A Comparison of Korea and China 탁월한 서비스 체험이 지각된 품질과 재이용 의도에 미치는 영향The Impact of Excellent Service Experience on Perceived Quality and Reuse Intention 감정노동의 수행동기: Q방법론의 적용The Motivations Behind Emotional Labor: Application of Q Methodology 배달 라이더 배정과 이동시간 감소를 위한 시뮬레이션 연구A Simulation Study on Courier-assignment for Travel Time Reduction 사회적 배제가 소비자의 서비스 평가이월에 미치는 영향: 실패 심각성과 자존감 조절효과를 중심으로Social exclusion and Carryover in Consumer Evaluations : The Moderating Role of failure severity and self-esteem Influencing Consumer Purchase Intention: Blockchain Traceability in the Organic Food Industry Amidst Multi-Brand Crises AI헬스케어서비스 분류와 시장전략: 서비스사례연구를 중심으로AI-healthcare services classification and market strategy: Focus on healthcare business case studies 제품 개선 및 신제품 개발을 위한 시장분석 방법: 머신러닝 방법론을 중심으로Market Analysis Methods for Improving the Product and Developing the New Product: Focused on Machine Learning Methodology GWP 조직문화가 구성원의 직무만족 및 소명의식에 미치는 영향: 일터영성의 매개효과The Effect of GWP Organization Culture on Job Satisfaction and Calling: Focusing on the Mediation Effect of Workplace Spirituality 자동결제 요구 방식의 프로모션이 가입의도에 미치는 영향 분석The Effects of Automatic Payment Promotion on Subscription Intention Buffering the Effect of Service Failure Severity on Tourist Satisfaction: The Moderating Roles of Service Recovery and Brand Equity 숏폼 광고가 MZ세대의 제품 구매 의도에 미치는 영향 연구A Study on the Effects of Short-Form Advertising on the Product Purchase Intention of Millennials and Generation Z 영업사원이 지각한 고객의 지원이 적응판매행동에 미치는 영향 : 금융서비스업을 중심으로The Effect of Customer Support Perceived by Salesperson on Adaptive Selling Behavior : Focusing on Financial Services Industry fsQCA를 활용한 Airbnb 고객의 서비스 실패 귀인에 대한 연구 : 미국 고객 데이터를 대상으로A Study on the Airbnb Customers’ Attribution to Service Failures Using fsQCA: Using US Customer Data IPA, RIA, RPA 분석을 활용한 배달 음식에서 소비자 중심의 서비스 전략 : 인구통계학적 특성 중심으로IPA, RIP and RPA analysis in Food Delivery Services: Focused on Demographic Characteristics 배달앱 선택속성인 배달앱 품질, 배달외식업체 품질, 배달직원 품질을 통해 만족도와 충성도를 높이기 위한 전략적 연구A Strategic Study on Enhancing Satisfaction and Loyalty through Delivery App Selection Attributes: Delivery App Quality, Delivery Restaurant Quality, and Delivery Staff Quality 신제품 개발의 가속화에 대한 고찰A Comprehensive Study on the Acceleration of New Product Development 중국 O2O 음식 배달 플랫폼 정황에서 고객만족과 충성도 의도 간의 교차효과 : 선택속성 가중치의 역할The interplay between customer satisfaction and loyalty intentions in the Chinese O2O food delivery platform : The role of selection attribute weights 숏폼 광고가 MZ세대의 제품 구매 의도에 미치는 영향 연구 Influencing Consumer Purchase Intention: Blockchain Traceability in the Organic Food Industry Amidst Multi-Brand Crises 영업사원이 지각한 고객의 지원이 적응판매행동에 미치는 영향 : 금융서비스업을 중심으로 AI헬스케어서비스 분류와 시장전략 : 서비스사례연구를 중심으로 fsQCA를 활용한 Airbnb 고객의 서비스 실패 귀인에 대한 연구 : 미국 고객 데이터를 대상으로 제품 개선 및 신제품 개발을 위한 시장분석 방법 : 머신러닝 방법론을 중심으로 IPA, RIA, RPA 분석을 활용한 배달 음식에서 소비자 중심의 서비스 전략 : 인구통계학적 특성 중심으로 GWP 조직문화가 구성원의 직무만족 및 소명의식에 미치는 영향: 일터영성의 매개효과 배달앱 선택속성인 배달앱 품질, 배달외식업체 품질, 배달직원 품질을 통해 만족도와 충성도를 높이기 위한 전략적 연구 자동결제 요구 방식의 프로모션이 가입의도에 미치는 영향 분석 신제품 개발의 가속화에 대한 고찰 Buffering the Effect of Service Failure Severity on Tourist Satisfaction : The Moderating Roles of Service Recovery and Brand Equity 중국 O2O 음식 배달 플랫폼 정황에서 고객만족과 충성도 의도 간의 교차효과 : 선택속성 가중치의 역할 Fostering Happiness at Work through Innovative Space Solutions 고객경험관리를 위한 접점에 대한 고찰 : Peak-end Rule과 Zone of Tolerance를 중심으로A Review of Touchpoints for Customer Experience Management : Focusing on Peak-end Rule and Zone of Tolerance 3C(connected, comprehensive, creative) 세상 : 복잡 사회와 인간3C(connected, comprehensive, creative) World: Complex Society and People 다양성, 형평성, 포용성(DEI)에 기반한 직원경험 향상에 관한 고찰A Study of Enhancing Employee Experience Based on Diversity, Equity, and Inclusion (DEI) 고객경험 향상을 위한 서비스 접점 운영방식의 변화 : 프랜차이즈 DT 매장을 중심으로Changes in Service Touchpoint Operations for Improving Customer Experience : Focusing on Franchise Drive-Thru(DT) Stores 근로시간과 직원 만족도에 관한 고찰 : 시간 인식과 자기결정이론의 관점으로A Study on Working Hours and Employee Satisfaction : Perspectives of Time Perception and Self-Determination Theory 메타분석을 통한 SERQUAL모형과 3차원 서비스품질 모형의 비교 : 000산업에서 고객만족의 매개효과Analyzing the Impact of Customer Satisfaction in the 000 industry : A Compar ative Study of Service Quality Models(SERVQUAL Model vs Thr ee-Dimensional Model) through Meta-Analysis 의료서비스에서 고객 간 접점 품질(CCEQ)이 사회적 상호작용 가치와 주관적 웰빙에 미치는 영향The Effect of Customer-to-Customer Encounter Quality(CCEQ) on Social Interaction Value and Subjective Well-Being in Healthcare Services 유튜브 동영상에서 절정의 위치가 시청자의 경험에 미치는 영향에 대한 실험적 연구An Experimental Study on the Impact of the Placement of Peak Moments in YouTube Videos on Viewer Experience 서비스품질이 브랜드 이미지, 지각된 품질과 고객만족도에 미치는 영향 -중국 라오쯔하오(老字号) 전취덕 중심으로-The impact of service quality on brand image, perceived quality and customer satisfaction -Focusing on China’s Lao Zihao, Zhen Chude- 공공기관 조직원의 조직자부심이 혁신행동에 미치는 영향 : 조직몰입의 매개효과The Effect of Organizational Pride of Innovative Behavior of Members of Public Institutions : Mediating effect of organizational commitment 인플루언서-팔로워 상호작용성에 따른 인플루언서 특성이 애착에 미치는 영향The effect of Influencer characteristics on Attachment according to Influencer-Follower Interaction 호텔의 ESG 경영활동이 소비자 가치, 태도 및 재방문 의도에 미치는 영향The Effects of Hotel's ESG Management Activities on Consumer Value, Attitudes, and Intentions to Revisit 챗봇의 의인화와 이용자의 성향이 개인정보 제공의도에 미치는 영향The Effect of Chatbot Anthrophomorism and User’s Regulatory Focus on Self-Disclosure Intention 중국 라이브 쇼핑정황에서 브랜드 카리스마와 행위의도에 대한 역동적 본성The dynamic nature of the brand charisma-behavioral intention linkage in the Chinese live shopping context 내부 고객만족이 친환경 자동차 정비 서비스품질과 외부 고객만족에 미치는 영향 : 대구·경북 지역 종업원들을 중심으로The Effect of Internal Customer Satisfaction on Eco-Friendly Car Maintenance Service Quality and External Customer Satisfaction : Focusing on employees in Daegu·Gyeongbuk region 서비스 직원의 직무 만족도가 서비스 품질에 미치는 영향 : 산업 평균 서비스 품질의 조절효과를 중심으로The Effect of Service Employees' Job Satisfaction on Service Quality :Focusing on the Moderating Effect of Industry Average Service Quality