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고령층의 모바일 리터러시가 삶의 만족도에 미치는 영향 : 디지털 기기 이용 효능감의 매개효과The Effect of Mobile Literacy on Life Satisfaction in the Elderly : Focusing on the Mediating Effect of Digital Use Self-Efficacy 컨설턴트의 정체성이 컨설팅 성과에 미치는 영향 : 경영 컨설턴트의 사례The Effect of Consultant’s Identity on Consulting Performance :A Case of Management Consultants 서비스로봇과 소비자 : 로봇특성과 소비자 품질평가에 대한 이해Service robots and consumers : Understanding the realtionship between robot characteristics and service quality perception 기업가적 마케팅이 중소기업 성과에 미치는 영향 : 중소기업CEO 특성의 조절효과The Effect of Entrepreneurial Marketing on Small Business Performance : The Moderating Effect of SME CEO Characteristics 컨설턴트 역량이 경영 성과 기여도에 미치는 영향 :수진기업의 디지털 전환 역량의 매개효과를 중심으로he Impact of Consultant Competency on Managerial Performance Contribution : Focusing on the Mediating Effect of Digital Transformation Capabilities of Clients 교차 충성도의 역동성: 선택속성 가중치 변화The dynamics of crossover loyalty : Changes in attribute weights 대학에서 온라인 학습의 학습자 만족 및 지속적 사용의도에 영향을 미치는 요인연구 -온라인 학습 환경과 학습자 요인을 중심으로-A Study on Factors Affecting Learner Satisfaction and Continued intention to use online Learning in University : Focusing on Online Learning Environment and Learner Factors 라이브커머스의 기술수용도에 미치는 영향요인 및 반복구매의도와의 관련성에서 소비자 관여도의 역할The role of involvement in the influence of technology acceptance and its relationship with repeat purchase intention in Live Commerce 자아 일치성과 기능적 일치성이 챗GPT 지속이용 의도에 미치는 영향: 혁신성의 조절효과를 중심으로*Effects of Self Functional Congruence on Continuous Usage of Chat GPT : Moderation Role of Innovativeness 교육품질의 중요도-만족도 분석과 교육품질-교육생 만족간 관계 연구A Study on the Importance-Performance Analysis of Education Quality and the Relationship between Education Quality and Satisfaction 모바일 여행 앱의 고객 인게이지먼트가 지속이용의도와 구전행동에 미치는 영향 : 고객동일시의 조절효과The Impact of Mobile Travel App Customer Engagement on Continuous Use Intention and Word-of-Mouth : The Moderating role of Customer Identification Adapting to a New Normal : The Influence of KNPS (Korea Net Promoter Score) of KMAC on Financial Performance in Korea Across Pre- and Post-COVID-19 Eras 한의학(K-medicine) 의료 서비스의 경쟁력 강화를 위한 탐색적 연구Exploratory Research to Strengthen the Competitiveness of K-Medicine Medical Services AI 챗봇 특성이 인지된 혜택과 지속이용의도에 미치는 영향: 한·중 비교Effects of AI Chatbot Characteristics on Perceived Benefits and Continuous Use Intention: A Comparison of Korea and China 탁월한 서비스 체험이 지각된 품질과 재이용 의도에 미치는 영향The Impact of Excellent Service Experience on Perceived Quality and Reuse Intention 감정노동의 수행동기: Q방법론의 적용The Motivations Behind Emotional Labor: Application of Q Methodology 배달 라이더 배정과 이동시간 감소를 위한 시뮬레이션 연구A Simulation Study on Courier-assignment for Travel Time Reduction 사회적 배제가 소비자의 서비스 평가이월에 미치는 영향: 실패 심각성과 자존감 조절효과를 중심으로Social exclusion and Carryover in Consumer Evaluations : The Moderating Role of failure severity and self-esteem Influencing Consumer Purchase Intention: Blockchain Traceability in the Organic Food Industry Amidst Multi-Brand Crises AI헬스케어서비스 분류와 시장전략: 서비스사례연구를 중심으로AI-healthcare services classification and market strategy: Focus on healthcare business case studies 제품 개선 및 신제품 개발을 위한 시장분석 방법: 머신러닝 방법론을 중심으로Market Analysis Methods for Improving the Product and Developing the New Product: Focused on Machine Learning Methodology GWP 조직문화가 구성원의 직무만족 및 소명의식에 미치는 영향: 일터영성의 매개효과The Effect of GWP Organization Culture on Job Satisfaction and Calling: Focusing on the Mediation Effect of Workplace Spirituality 자동결제 요구 방식의 프로모션이 가입의도에 미치는 영향 분석The Effects of Automatic Payment Promotion on Subscription Intention Buffering the Effect of Service Failure Severity on Tourist Satisfaction: The Moderating Roles of Service Recovery and Brand Equity 숏폼 광고가 MZ세대의 제품 구매 의도에 미치는 영향 연구A Study on the Effects of Short-Form Advertising on the Product Purchase Intention of Millennials and Generation Z 영업사원이 지각한 고객의 지원이 적응판매행동에 미치는 영향 : 금융서비스업을 중심으로The Effect of Customer Support Perceived by Salesperson on Adaptive Selling Behavior : Focusing on Financial Services Industry fsQCA를 활용한 Airbnb 고객의 서비스 실패 귀인에 대한 연구 : 미국 고객 데이터를 대상으로A Study on the Airbnb Customers’ Attribution to Service Failures Using fsQCA: Using US Customer Data IPA, RIA, RPA 분석을 활용한 배달 음식에서 소비자 중심의 서비스 전략 : 인구통계학적 특성 중심으로IPA, RIP and RPA analysis in Food Delivery Services: Focused on Demographic Characteristics 배달앱 선택속성인 배달앱 품질, 배달외식업체 품질, 배달직원 품질을 통해 만족도와 충성도를 높이기 위한 전략적 연구A Strategic Study on Enhancing Satisfaction and Loyalty through Delivery App Selection Attributes: Delivery App Quality, Delivery Restaurant Quality, and Delivery Staff Quality 신제품 개발의 가속화에 대한 고찰A Comprehensive Study on the Acceleration of New Product Development 중국 O2O 음식 배달 플랫폼 정황에서 고객만족과 충성도 의도 간의 교차효과 : 선택속성 가중치의 역할The interplay between customer satisfaction and loyalty intentions in the Chinese O2O food delivery platform : The role of selection attribute weights 숏폼 광고가 MZ세대의 제품 구매 의도에 미치는 영향 연구 Influencing Consumer Purchase Intention: Blockchain Traceability in the Organic Food Industry Amidst Multi-Brand Crises 영업사원이 지각한 고객의 지원이 적응판매행동에 미치는 영향 : 금융서비스업을 중심으로 AI헬스케어서비스 분류와 시장전략 : 서비스사례연구를 중심으로 fsQCA를 활용한 Airbnb 고객의 서비스 실패 귀인에 대한 연구 : 미국 고객 데이터를 대상으로 제품 개선 및 신제품 개발을 위한 시장분석 방법 : 머신러닝 방법론을 중심으로 IPA, RIA, RPA 분석을 활용한 배달 음식에서 소비자 중심의 서비스 전략 : 인구통계학적 특성 중심으로 GWP 조직문화가 구성원의 직무만족 및 소명의식에 미치는 영향: 일터영성의 매개효과 배달앱 선택속성인 배달앱 품질, 배달외식업체 품질, 배달직원 품질을 통해 만족도와 충성도를 높이기 위한 전략적 연구 자동결제 요구 방식의 프로모션이 가입의도에 미치는 영향 분석 신제품 개발의 가속화에 대한 고찰 Buffering the Effect of Service Failure Severity on Tourist Satisfaction : The Moderating Roles of Service Recovery and Brand Equity 중국 O2O 음식 배달 플랫폼 정황에서 고객만족과 충성도 의도 간의 교차효과 : 선택속성 가중치의 역할 Fostering Happiness at Work through Innovative Space Solutions 고객경험관리를 위한 접점에 대한 고찰 : Peak-end Rule과 Zone of Tolerance를 중심으로A Review of Touchpoints for Customer Experience Management : Focusing on Peak-end Rule and Zone of Tolerance 3C(connected, comprehensive, creative) 세상 : 복잡 사회와 인간3C(connected, comprehensive, creative) World: Complex Society and People 다양성, 형평성, 포용성(DEI)에 기반한 직원경험 향상에 관한 고찰A Study of Enhancing Employee Experience Based on Diversity, Equity, and Inclusion (DEI) 고객경험 향상을 위한 서비스 접점 운영방식의 변화 : 프랜차이즈 DT 매장을 중심으로Changes in Service Touchpoint Operations for Improving Customer Experience : Focusing on Franchise Drive-Thru(DT) Stores 근로시간과 직원 만족도에 관한 고찰 : 시간 인식과 자기결정이론의 관점으로A Study on Working Hours and Employee Satisfaction : Perspectives of Time Perception and Self-Determination Theory